Yenişehir TSHH, Sanayii Ve Ticaret Bakanlığı'nın "Geleneksel Tüketici Ödülleri - 2009" Adayı

31 Mart 2009 Salı

YENİŞEHİR KAYMAKAMLIĞI
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararıdır.

Karar Tarihi: 26.02.2009
Şikayet eden : Hülya KARABACAK
Şikayet edilen : Gökçeoğlu Halı YIKAMA
Şikayet konusu : Yıkama Hizmeti
Şikayet tarihi : 12.11.2009
Talep : İade ve Bedel Tazmini
Miktar : 419,49 TL+ 28 TL

Olayın Özeti : Tüketici Hülya KARABACAK dilekçesinde faturasını eklice sunduğu halısını temizletmek için Gökçeoğlu Halı YIKAMA firmasına verdiğini ancak firmanın halına zarar verdiğini ve 25 cm’lik yırtık oluştuğunu söylemiş bu nedenle hem 28 TL hizmet bedelinin iadesini hem de 419,49 TL halıdan kaynaklanan zararının tazminini istemiştir.

Şikayet edilenin savunmasının özeti: Gökçeoğlu Halı YIKAMA firması faturada belirtilen adreste bulunamamasından savunma alınamamıştır.

İnceleme ve Gerekçe: Tüketicinin müracaatı incelendiğinde 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanununun 4/A maddesinin 3. fıkrasına göre ”Sağlayıcı ayıplı hizmetten ve ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zarardan sorumludur.” Hükmü gereğince tüketicinin haklı olduğu kanaatine ulaşılmıştır.

Karar: Yukarıda açıklanan nedenlerle tüketicinin talebinin kabulüne , kararın taraflara tebliğini müteakip 15 günlük yasal süre içinde Tüketici Mahkemesine yapacağı itiraz hakkı saklı kalmak kaydıyla karar verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Kararların Arşivi

Dailymotion Videoları