Yenişehir TSHH, Sanayii Ve Ticaret Bakanlığı'nın "Geleneksel Tüketici Ödülleri - 2009" Adayı

30 Mart 2009 Pazartesi

YENİŞEHİR KAYMAKAMLIĞI
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararıdır.


Karar Tarihi : 26.03.2009
Şikayet eden : Bülent ÖNAL
Şikayet edilen : Güney Telefon San.Tic.Ltd.Şti.
Şikayet konusu : Nokia Cep Telefonu (IMEI:353246014724555)
Şikayet tarihi : 03.03.2009
Talep : Bedel İadesi
Miktar : 230,00 TL

Olayın Özeti : Tüketici Bülent ÖNAL verdiği dilekçesinde 03.03.2007 tarihinde satın aldığı cep telefonunu 4-5 kez arızası nedeniyle teknik servise götürdüğünü, garanti süresinin dolduğunu ancak telefonu servise vermekten kullanamadığını beyan etmiştir.

Şikayet edilenin savunmasının özeti: Güney Telefon San.Tic.Ltd.Şti firmasının yaptığı savunmada ürün ile ilgili servis hizmetlerinin aksatılmadan yapıldığı belirtmiştir.

İnceleme ve Gerekçe: Yapılan incelemede, ürünün 04.01.2009-05.02.2009-06.02.2009 tarihlerinde servise verildiği arızaların farklı olduğu, gerekli onarımların yapıldığı görülmüştür. Ürün iki yıl boyunca kullanılmış, garanti süresinin bitimine bir ay kala pili arızalanmış ve servis tarafından ücretsiz değişim yapılmıştır. Bu nedenle tüketicinin talebinin yasal dayanağı bulunmadığı kanaatine ulaşılmıştır.

Karar: Yukarıda açıklanan nedenlerle tüketicinin talebinin REDDİNE, kararın taraflara tebliğini müteakip 15 günlük yasal süre içinde Tüketici Mahkemesine yapacağı itiraz hakkı saklı kalmak kaydıyla karar verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Kararların Arşivi

Dailymotion Videoları