Yenişehir TSHH, Sanayii Ve Ticaret Bakanlığı'nın "Geleneksel Tüketici Ödülleri - 2009" Adayı

24 Mayıs 2009 Pazar

talip çakar

YENİŞEHİR KAYMAKAMLIĞI
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararıdır.

Karar Tarihi: 21.05.2009
Şikayet eden : Talip ÇAKAR
Şikayet edilen : APR Tanıtım Hizmetleri A.Ş.
Şikayet konusu : Samsung Marka Cep Telefonu ( ımeı no:354711016855243)
Şikayet tarihi : 25.02.2009
Talep : Bedel İadesi
Miktar : 346,61 TL

Olayın Özeti : Tüketici Talip ÇAKAR verdiği dilekçesinde 25.08.2007 tarihinde aldığı cep telefonunu arızası nedeniyle 02.01.2009 tarihinde yetkili teknik servise verdiğini 14.02.2009 tarihinde geri aldığını, ancak arızasının giderilmediğini ve 30 işgünü geçtiği için şikayetçi olduğu belirtmiştir.

Şikayet edilenin savunmasının özeti: APR Tanıtım Hizmetleri A.Ş. firmasının 06.03.2009 tarih ve 1174 sayılı yazımıza cevap vermediği anlaşılmıştır.

İnceleme ve Gerekçe: Yapılan incelemede, ürünün 02.01.2009 tarihinde servise verildiği teknik servis formlarından anlaşılmıştır. Bu nedenle Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 6. maddesine istinaden “azami tamir süresi olan 30 iş günü aşıldığından” tüketicinin talebinin kabul edilmesi gerektiği kanaatine ulaşılmıştır.

Karar: Yukarıda açıklanan nedenlerle tüketicinin talebinin kabulüne, ürün bedeli olan 346,61 TL’nin APR Tanıtım Hizmetleri A.Ş. firmasından alınıp tüketici Talip ÇAKAR’a verilmesine, kararın taraflara tebliğini müteakip 15 günlük yasal süre içinde Tüketici Mahkemesine yapacağı itiraz hakkı saklı kalmak kaydıyla karar verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Dailymotion Videoları