YENİŞEHİR KAYMAKAMLIĞI
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararıdır.
Şikayet eden : Murat KOÇ
Olayın Özeti : Tüketici Murat KOÇ verdiği dilekçesinde 09.04.2007 tarihinde aldığı cep telefonunu arızası nedeniyle 21.01.2009 tarihinde yetkili teknik servise verdiğini, ancak şikayet tarihi itibari ile bir sonuç alamadığını belirtmiştir.
Şikayet edilenin savunmasının özeti: Polen Bilgisayar Elekt. Taah. İth. İhr. Ltd. Şti. firmasının 04.03.2009 tarih ve 1108 sayılı yazımıza cevap vermediği anlaşılmıştır.
İnceleme ve Gerekçe: : Yapılan incelemede, ürünün 21.01.2009 tarihinde servise verildiği teknik servis formlarından anlaşılmıştır. Bu nedenle Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 6. maddesine istinaden “azami tamir süresi olan 30 iş günü aşıldığından” tüketicinin talebinin kabul edilmesi gerektiği kanaatine ulaşılmıştır.
Karar: Yukarıda açıklanan nedenlerle tüketicinin talebinin kabulüne, ürün bedeli olan 1815,54 TL’nin Polen Bilgisayar Elekt. Taah. İth. İhr. Ltd. Şti. firmasından alınıp tüketici Murat KOÇ’a verilmesine, kararın taraflara tebliğini müteakip 15 günlük yasal süre içinde Tüketici Mahkemesine yapacağı itiraz hakkı saklı kalmak kaydıyla karar verilmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder